MERDEKAAA!!

Assalammualaikum wbt.....


Alhamdulillah....dengan hanya sekali lafaz terus aku sah bergelar ISTERI, dan menyandang gelaran Puan Aien. ececehhhh. merasalah sikit pangkat 'puan' kan. Kami dinikahkan pada 30 Ogos 2013 selepas waktu asar dan esoknya pada 31 Ogos 2013 baru majlis bersanding diadakan....Pengantin Merdeka.


Oh ya...Selamat Hari Merdeka yang ke-56 Malaysiaku tercinta!!



Malas nak menaip pepanjang...mari cuci mata dengan gambar-gambar yang dicilok dari kamera sedara-mara & kawan-kawan. Gambar dari OP belum siap lagi.


Sedang sabar menunggu.....hehe

SAH....:D

Tak nak pandang kamera la kekononnya...haha




Sedang menuju ke pelamin....






GAMBAR SETERUSNYA DICILOK DARI GENG KOPITIAM










.:::SEKIAN:::.



#terima kasiH kepada geng Kopitiam yang hadir.
##Selamat Pengantin Baru Rapunzel Cikilolo :D

29 comments:

  1. ain yg sgt cantik dihari besarnya.. tahniah ain.. semoga berbahagia ke akhir hayat.. ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ha yang comel-comel bebetul comel...terima kasih :)

      Delete
  2. selamat pengantin baru aien santek...

    aku tak dan jalan kat melaka nk beli fm..woooooo

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Bandel...

      takpela ko tak sempat beli fm, adil la...aku nak fm gombak pun xdapat. huhu

      Delete
  3. hadiah aku tu jangan simpan tau Aien!! kena guna tu..hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. ada rezeki insyaAllah pasti akan digunakan..hehe. pandai ko cari saiz tu.

      terima kasiH :D

      Delete
  4. Omg sangat cantik and segak!!!! Tahniah dear, may Allah bless u both and bahagia forever hendaknya.

    ReplyDelete
    Replies
    1. tqsm Mama JJ...raja sehari semuanya cantik dan segak2 belaka. hihihi

      Delete
  5. selamat pengantin baru aien santek :D
    kt fb da puji, kt sini belom hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi. sana sini puji. malu.


      pape pun..terima kasih Chuu Cantik :D

      Delete
  6. Boleh tak nak salahkan bundle sebab tak jumpa dewan tu? hahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. aiyakk...salahkan bandel? huhuhu. boleh la...bandel tak kisah punya. haha

      Delete
  7. Selamat Pengantin Baru, Aien & Ijan! Pastikan walau dah lama pun nampak sentiasa baru okeyy! :D

    Err best tak kawen? Hihi :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Kakak Liyaa Mf sudi datang. ya...kami akan sentiasa usaha nampak sentiasa baru macam Kak Liyaa & Mf :D

      Err...BEST!! :P

      Delete
  8. Alhamdulillah... Selamat menjadi isteri. Smoga cinta hingga ke Jannah ye Aien..

    sori tak hadir.. :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Zulhilmi...its ok. taw jauhkan..hehe.

      Delete
  9. tahniah aien..
    dah lama x jenguk belog.. so tak tau pape update dah

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih.


      kan...lama juga tak jenguk blog. huhu

      Delete
  10. hehe tahniah2 :D so dah pegi honeymoon tak?ngee~

    ReplyDelete
  11. wahhh, tahniah puan aien~ semoga berbahagia sampai ke anak cucu cicit cocot :)

    ReplyDelete