AURA DAN CINCIN

Assalammualaikum wbt....



Apa itu AURA? Sila rujuk SINI. Aku bukanlah golongan bijak pandai yang mengkaji apa itu aura secara saintifik tapi aku sukakan apa-apa bahan bacaan berkenaan aura. Macam-macam kajian ada berkenaan aura :

  • Aura warna solat 5 waktu
  • Aura warna mengikut hari
  • Aura pelaris semulajadi....yang ni tak jumpa link yang sesuai cuma boleh rujuk dekat SINI yang mana ada melibatkan unsur pengiraan sikit-sikit. Tapi tak semua adalah aura jenis ni sebab semulajadikan?? lainlah menuntut...hahaha. 
  • Aura darah manis.....errrr ini merujuk pada sahabat blogger kita Syida

Cukup pasal aura sebab tak semua orang percayakannya. Kalau percaya pun bukanlah taksub sangat cuma bila kita berfikiran positif segalanya akan positif. InsyaAllah. 


Apa itu CINCIN? Mohon rujuk pada syida. Sekian. JUMPA LAGI.



#TAHNIAH SYIDA & FIK


9 comments:

  1. Entry ni panjang sebenarnya. Tapi kena kelik sume link2 yang diberi :P

    Err pasni kena jaga solat pd awal waktu. Hehehe. Aura pelaris semulajadi tu, tak paham cane nak kira. Eh, eh! Bukan nak tau sangat pun. Saje suka2 sbb dea melibatkan kira2. Tapi blur cane ntah pengiraan dea. Hahaha!

    Untuk Syida, takyah la ucap lagi. Dah ucap kat belog :P

    ReplyDelete
  2. hahaha..ingatkan nak citer aura ain dgn cincin tunang...

    ReplyDelete
  3. aura cinta sedang mekar dihati aien........ he3

    ReplyDelete
  4. Hahaha, terharu betul aku...H buat entri pasal aku, kau pun buat..
    Thanks la ye...
    Tak sia2 aku berdarah manis :p

    ReplyDelete
  5. Aura syida tu lain macam sikit hahaha

    ReplyDelete