DARAH RASA MANIS KE???

Assalammualaikum wbt....



Errr....pada yang dah tahu dan belum tahu sekarang ni aku dah menjadi tunangan Incik N pada 10.11.12. Ekceli aku tak tahu nak karang entry yang macam mana untuk kisah yang ini supaya tak nampak macam aku menunjuk-nunjuk. Dari pagi aku taip aku padam...taip...padam. Jadi cukuplah ayat seperenggan ini....selebihnya biar gambar bercerita.


*gambar guna hp harap maklum kualiti kurenggg..LOL



Sebahagian hantaran... :D



Hehehe.... :P



Sebahagian rombongan pihak lelaki.

#cari mana aku terselit?? haha


Kena paksa rela bergambau kat tingkap jiran haaa..haha.


Cukup...cukup sudah. Cukup sampai disini saje ye....doakan kami sampai ke jinjang pelamin dan kekal jodoh hingga ke akhir hayat. Sekian. JUMPA LAGI.


47 comments:

  1. Replies
    1. Congrate aien...Selamat pengantin baru :) Hahaha...
      Jemput aku makan nasi minyak nantiii :D

      Delete
    2. ala...2nd la Syida. :P


      thankz ya...insyaAllah aku jemput. kau bila lagi?? haha

      Delete
  2. Wahhhh! Akhirnya dapat juga tengok gambar Encik Tunang Aien. Hehehe. Congrats ya Aien! Semuga jodoh akan bertemu jua nanti hingga ke jinjang pelamin, seterusnya hingga ke akhir hayat.

    Kawan2 yg dah mengenali for sure akan faham. Apa yg nak menunjuknya? Biasa la, hati tengah berbunga2 kan? Tak salah berkongsi gembira. Weeeee :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. doa-doakan kak semoga sampai ke jinjang pelamin hingga akhir hayat.


      yelah kalau yg faham tu faham...hehe. takut je ada yang mengata. kita pun berniat nak kongsi kegembiraan je..tak lebih dari itu. hehe.

      Delete
  3. Tahniah dulu dari kakak. Suka tapi tak puaslah Aien macam lokek-lokek nak tunjuk gambar - siit benar. Buat sekali lagi N3. Siapa tak nak tengok jgn tengok tapi ramai yg nak tengok macam kakak nie.

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih kakak.

      hahaha. sikit ke kakak? takpelah lokek-lokek sekarang ni je. nanti kawen sumbat banyak-banyak.

      Delete
  4. tahniah aien......
    dah darah manis sekarang ye....jaga2...takut kena hurung ngan semut nanti.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. thankz abg remy :D


      wah...manis sangat tu kalau dihurung semut. haha

      Delete
  5. Byk dugaan ketika bertunang... Hadapinya dengan penuh kesabaran dan ketenangan ya

    ReplyDelete
    Replies
    1. baiklah. akan cuba harungi sebaiknya :D

      Delete
  6. tahniah lagi aien..dah banyak kali tahniah dah aku rasa wish kat ko ni..hahaha..aku tak tau la darah tu manis ke dak....

    #org ckp ade dugaan masa bertunang ni..tp kesahihan tu aku tak dapat pastikan..somoga semuanya baik2 belaka la ye aien..

    ReplyDelete
    Replies
    1. ops..typo detected..

      somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo
      somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo somogo

      Delete
    2. nampak meroyan bila aien da tunang kekeekeke

      Delete
    3. hahaha. ya aku suka dan hargai setiap tahniah dari ko cekgu. berharga....hehe.


      harap2 semuanya baik2 belaka. dugaan mana2 pun ada tak perlu tunggu darah manis ke apa kan...hidup penuh dogaan dan cobaan. haha

      Delete
    4. Jna..cekgu meroyan sebab typo je. dia kan suka detect kesalahan ejaan orang. jadi dia meroyan sebab dia terrrrr-typo. LOL

      Delete
  7. wahh..tahniah izzah..nak duit raya pls..

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Haris...duit raya deepavali kah?? hehe.



      kopi pun sama?? hahaha

      Delete
  8. aiennnn tahniah (sama mcm bundle mcm da bnyk kali wish)

    KAMI XCITED LEBIH AIEN =D

    ReplyDelete
    Replies
    1. sama juga Jna...kita menghargai semua ucapan tahniah banyak kali tu. :D


      ya...masing2 xcited terlebih..sama macam kita haaa. hehe

      Delete
  9. auwww.. cantiknya. tahniah aien. :)

    ReplyDelete
  10. congrats dear ! eh takpe bgtau dah bertunang, x menunjuk lah. sukewww. awww ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihi. thankz Cik Nana. kita kongsi kegembiraan je..haha

      Delete
  11. tahniah..tahniah
    darah manis kalau tak jumpa selalu...tu yg bersanding manis je rupa pengantin, heee...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Anim. yelah...memang akan jadi darah manis pasal jarang2 jumpa lepas ni. jauh.. :D

      Delete
  12. wah!!!!!!!!!! tahniah awak!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! semoga berbahgia hinggalah ke akhir nyawa ye...amin..

    ReplyDelete
  13. Tahniah Aien!:P

    Slurrrrpp...manisnya darah dia!
    :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima Kasih. wahh...merasa ke Kak Sha. haha

      Delete
  14. congrate dear~! berdarah manis ni... aiNa doakan ain kekal bahagia hingga ke jinjang pelamin dan terus ke syurga. =) insyaAllah.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thankz Aina..insyaAllah. mudah2an bercinta sampai syurga.

      Delete
  15. tahniah aien...jeles akak...hahaha...insyallah, akan ku usahakan tahun ni jugak..wakaka ^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih Kak Ma. usahakan kak...manusia merancang Allah yg menentukan. mudah2an urusan akak dipermudahkan oleh-Nya.

      Delete
  16. tahniah, nti kawen jmput la.. btw ain ngan bakal imam serpa la...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih :D


      wahh...serupa ke? hehe.

      Delete