LEPASKANLAH...AKU SUKA DIA.





Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama...
Dalam hidupku oh setiap hari...
Yang kita pasti ada masalah...
Lepaskanlah lepaskan semua, tiada makna jika bersama...
Dalam hidupku oh setiap hari yang kita pasti ada masalah, dengannya....




Beberapa hari ni lagu Wanna - Lepaskanlah seakan setia berputar dalam ingatan. Kadar putaran seligat Oppa Gangnam Style. Menggila rasa dan disaat ini juga ada seseorang yang tujukan lagu Ainan Tasneem - Aku Suka Dia. =_="



Aku cuba nak jauhkan diri dari benda-benda macam ni.
Bila cuba lari mak pula tanya "Sampai bila??"
Aku tiada jawapan.
Berat betul tangkai hati rasa macam ada beban bertan-tan berpaut.
Mengeluh aku sambil cuba hadam mana-mana quotes.
Kosong....kosong....Aku cuba tersenyum semanis senyuman Najwa Latiff.



Jodoh itu rahsia Allah.
Sama macam mati, tak tahu bila tapi pasti.



Bersujud aku mencari kedamaian.
Berusaha aku mencari kepastian.
Semoga ada jawapan.
Sekian. JUMPA LAGIAN.



26 comments:

  1. little luv, little hug, little gift, all of little something, these are your memoriesssssss.....bye..bye...

    ReplyDelete
  2. wah byk nya lagu dia mcm radio la plak

    ReplyDelete
    Replies
    1. entry berlagu tanpa bunyi macam menangis tanpa air mata.

      Delete
  3. hehehe..aku nak buat pengakuan jujur nih..mula2 aku dgr lagu ainan tanseem tu quite okey la..tapi bila dah lama2 dgr..aku rasa macam nak lempang org..kehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha. aku orang tujukan baru aku dengar. quite ok bagi aku cuma aku belum wujud lagi la rasa nak lempang orang macam kau H. :p

      Delete
  4. errr...komen aku masuk spam..:|

    ReplyDelete
  5. aien....
    bersabarlah..... akan tiba masanya nanti......
    usah dikejar benda yg tak pasti... biarkan ia dtg dengan sendiri...
    kuatkan semangat....insyaAllah...

    ReplyDelete
    Replies
    1. tengah kuat la ni...lupa nak cakap tadi. hehe

      Delete
  6. insya Allah.. jodoh itu pasti akan menjelma.... asalkan kita berusaha... amin

    ReplyDelete
    Replies
    1. amin.
      terima kasih banggg.hehe...


      usaha eskalator kejayaan kan.

      Delete
  7. semoga segalanya dipermudahkan buat awak ye...

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih boni...semoga dipermudahkan. amin.

      Delete
  8. sedih plak bace ni

    lepaskan k

    relakan hati

    ReplyDelete
    Replies
    1. iffah sedih.


      lepaskan...huhu. rela hati?? tak tahu la

      Delete
  9. insyaAllah...yg terbaik itu pasti akan dtg juga akhirnya :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. mudah2an kan dylla. atas izin Allah semua ni..

      Delete
  10. Kalau yg dilepas itu akan membuah kebajikan labih baik bersyukur tapi kelau tidak berusaha utk mencari jernih dari yg keruh dkna.

    Pasrah setelah munajat padaNya insya-allah hasilnya manis kelak.

    ReplyDelete
  11. baru je layan lagu ni masa dengar suria fm ..

    ReplyDelete
  12. Aien terfeeling ke dengar lagu Lepaskanlah? Sah la ni ngah berada dalam kesedihan or dilema takpun kekalutan jiwa.

    Aien, sesiapa pun takkan suka nak mendekati masalah or menjebakkan diri dlm benda2 yg kusutkan jiwa ni. Tp benda tu mesti dtg kat sape2 yg dah ditentukan oleh Dia. So, hadapi ngan tabah ya Aien.

    Pejam celik pejam celik, masalah tu akan berlalu juga :D

    ReplyDelete