KISAH KELUARGA ORANG LAIN

Assalamualaikum wbt....


Timbul tenggelam sekejap-sekejap memang agak susah untuk aku nak kekalkan pembaca setia ada dan sedia ada yang ada sekarang ni. Walau aku tak sesibuk orang yang buat-buat sibuk ataupun betul-betul sibuk tapi keterbatasan ruang waktu sendiri sememangnya menyukarkan usaha nak menghadap blog.


Apa boleh buat yang lepas biarkan berlalu pergi sekarang ni jemput baca semua. Hehe....Eh! sebelum membaca dengan lebih jauh apa kata skodeng Tips : Cara Mengekalkan Pembaca Sedia Ada khas daripada Cikgu Bundle. Hip hip hoorayyyy!! Harap-harap membantu. 



'Keluarga Kotak' ihsan Google



KISAH KELUARGA ORANG LAIN bukanlah kisah yang mengisahkan aku seorang penjaga tepi kain keluarga orang lain. Tidak sama sekali...hehe. Ini kisah berkenaan aku yang sedang suka sangat dengan Keluarga Iskandar....ya yang orang dok heboh kata tiru Modern Family tu. Mula-mula aku tengok sebab nak tengok betul ke tiru?? Lama-lama melekat pasal seronok kot...lain dari yang lain sampaikan aku tak rasa pun para pelakon ni semua berlakon. Nampak tak....aku rasa macam real macam dorang ni betul-betul sebuah keluarga.


Lagi satu....tempat lakonan dekat Johor jadi memberi satu kelainan tidaklah sikit-sikit Kuala Lumpur. Nak kenalkan ke pelakon?? Nak kena bagi link ke?? Rasanya tak payah la kot. Kalau berminat nak ambil tahu pasal Keluarga Iskandar terutamanya bagi yang tak tahu lagi sila Google sendiri. Sekian. JUMPA LAGI. 


23 comments:

  1. remy setia kat sini.... kata kawan kan ?...he3

    ReplyDelete
    Replies
    1. terima kasih abg remy....terharu kita haa.. hehe

      Delete
  2. hip hip hooray!!

    err..drpd dulu nampak iklan pasal cerita Keluarga Iskandar nih..tapi memanjang asyik terlepas nak tengok..

    p/s: hari apa? pukul berapa?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hip Hip Hoorayyy!! (Triple H)


      ish ish...ko kalu terlepas pergilah tengok kat youtube ke..aku selalu tgk kat sana je..haha. hari apa? pukul berapa tak taw. hahaha.

      Delete
  3. Hamboi. Sempat promote entry Cekgu Bundle! Untunglah Cekguuu dapat anak murid yg dengar kata cam Aien ni :P

    Tau je drama Keluarga Iskandar tu tapi tak penah tengok. & taktau lak yg dorang shooting kat Johor. Tp kalau dah ade org promote ni, boleh r nanti tengok! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko je anak murid yg degil liya..hahaha..
      euww..layan drama gak ko..layan astro bella la baru style..ekeke..

      Delete
    2. untunglah sangat...haha. sesaje promote sebabkan apa yg cekgu kata tu ada betulnya. nak2 kita ni jenis timbul tenggelam...haaa 'kita' kak. haha.


      shooting kat Johor...Iskandar Malaysia tu kebanggaan org2 Johor kan? hehe

      Delete
  4. Replies
    1. menarik iffah. tengoklah...tapi ikut iffah juga la, if rasa tak menarik jd tak menarik la. hehe.

      Delete
  5. hahaha..sori lambat sampai.tetamu ramai lak harini..ramai takut kene bom dgn aku..muahahaha..ko rilek je aien..ko timbul tengelam atau hanyut pon aku menten ade lagi penunggu blog ko..kalau aku yg hanyut selamat la..haha..

    #layan drama jugak ko aien..haha..aku lagi teruk..layan astro bella terus..bengang je bini aku...citer pinoy lak tu..kehkehkeh

    ReplyDelete
    Replies
    1. ko jamu steambot mahu tak ramai tetamu datang...haha. eh...walau timbul tenggelam aku tetap bersyukur kerna dikurniakan rakan2 blog yang setia. terharu rasa walau kadang aku muncul dengan entry ntah apa2. haha. semangat pren together-gether bak kata abg remy :D


      #aku jarang nak layan drama..letih tunggu episod2 ni. tapi kalau bebetul best melekat juga. haha. tapi kalu yg pinoy aku xmasuk laaa...huhu. best ke??

      Delete
  6. keluarga iskandar? tak pernah dengar pulak..

    ReplyDelete
  7. ta pernah dengar pulak. pasal ape eh? okok, nak gi google ni. hehe

    ReplyDelete
    Replies
    1. pasal kisah kekeluargaan zera..tengok la kalau nak. best! hehe

      Delete
  8. Kakak nie Aien memang jaaaarng tonton tv so kalau sebut pasal drama yg kakak tengok tahulah kalau yg bersiri-siri sah-sah kakak tak tahu...

    ReplyDelete
  9. mcm familiar je... cite dlm tv tu ek.?? yg ikhlas putih suma2 tu kan..

    ReplyDelete
  10. haah memang suka layan Keluarga Iskandar tu.Masalah2 yang diceritakan sinonim ngan masalah2 keluarga sekarang kan?kan? hehe

    ReplyDelete
  11. hahahahaah suka ajer.....tapi tak salu berkesempatan nak tgk....ehhhhhhhhh aien kita setia gak kat sini cuma tak salu free dapat BW lately but...tak pernah jer lupa hehe

    ReplyDelete