NOMBOR ANAM PULUH ANAM






Lagi beberapa hari akan berlangsungnya majlis yang melibatkan VVIP ditempat kerja aku. Pagi tadi big boss dah serahkan senarai semak dan tindakan untuk makluman persiapan rapi apa yang aku dengan yang lain-lain kena laksanakan.....dalam senarai semak ada 1 perkara yang buat aku tertarik >>> Kugiran (Irama 60-an) <<< untuk slot persembahan. 



Pre-Wedding ala 60-an (KLIK SINI)


Mesti seronok sebab aku suka jugalah dengan lagu irama 60-an. Kalau sebut lagu 60-an aku paling suka lagu J.Sham Suratku Untukmu :


Nombor anam puluh anam...
Pulau Sebang...
Tampin...
Negeri Sembilan...

Lagu : KLIK SINI



Teringat sangat-sangat lagu ni pasal dekat dihati... Pulau Sebang tempat tinggal aku sekarang ni, sekolah pun ada nama Pulau Sebang. Tampin pun sama...hehehe...tempat membesar!! Harap-haraplah masa slot persembahan ada lagu Suratku Untukmu. Ok. Ini je nak cerita...HAHA. Sekian. JUMPA LAGI.












28 comments:

  1. Majlis melibatkan vvip itulah Aien sebab baru boleh ada slot 60an. Biasala vvip biasa kan org lama. Kalau lagu Aien suka tu tak ada Aien requestlah :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah pasal kak...lagu sepanjang zaman katakan..hehe


      memang akan request pun :)

      Delete
  2. back to 60's.....
    mesti happening nanti......
    nak pulak semua yg dtg kena dress ala2 60's....lagi gempak.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. itulah...pasti happening..

      tapi takde kena dress ala2 60's pun... :(

      Delete
  3. dulu masa kecik-kecik makanan aku la lagu ni..hahah..suka betul ayah aku pasang..sampai muak dengr..

    rindu plak masa tu..alahai tacing lak aku..

    ReplyDelete
    Replies
    1. kenyangkan makan makanan ni...hehe..


      alala...jangan tacing..nanti aku pun tacing sekali..hehe

      Delete
    2. #aku tak delete taw...

      sampai pulak hati nak delete2 ni...

      Delete
  4. hihhi..mesti best kan?bleh tgk liveband..huuhuh

    ReplyDelete
    Replies
    1. mesti!! kumpulan gitar rancak beraksi...lalala

      Delete
  5. Err sume lagu tu taktau & tak penah denga. Hwaaaaa! :((

    ReplyDelete
    Replies
    1. erkk..kak liyaa lahir zaman bila ni? HAHA. biasalah tu...ada yang pernah dengar ada yang tak..

      Delete
  6. uihhh.
    lama tak dengar lagu tuuu.
    anam puluh anammmm!
    weeehuuuuu

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagus chemay....anam puluh anammmm...hehe

      Delete
  7. 1st time dgr tjuk lagu tuh. hehehe... ambik gmbr byk2 taw :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. bagi dengar berkali2 pasni CT. hehe.

      #kalau sempat bergambar ye..

      Delete
  8. woha. suke r tgk style 60an tu., err mksd aku gmba2 prewedding tu. cun.

    ReplyDelete
    Replies
    1. vespa tu pon cun gak kan..haha

      Delete
    2. a'ah. cun kan chuu...teringin pulak aku nak macam tu. heee

      Delete
    3. vespa tu la yg bg feel 60 an sbenarnye kahkah..kire berjaya la photographer dy ek. :P

      Delete
  9. laaaa! ingt majlis kawen tadik. kihkih. aien, satgi p mlis tuh, pakaian cemna.. nk kne ikt tema tak? kasik up gambo p mjlis okayh!

    ReplyDelete
    Replies
    1. lerr...pakaian bebas je. xde tema 60-an pun. cuma masa slot persembahan je ada kugiran tu. gambo?? insyaAllah kalau berkesempatan. :))

      Delete
  10. Replies
    1. mestilah yui..nama pun majlis heee..

      Delete
  11. meriahnya...macam menarik...kalau dekat confrim Kancil datang menonton

    ReplyDelete