KAKIKU BUKAN KAKIMU




TENGOK ATAS : Amboi cantiknya muka dia.


TENGOK BAWAH : Amboi cantiknya badan dia.


TENGOK LAGI BAWAH : Amboi-amboi. Korang tengok apa tu???


TENGOK LAGI-LAGI BAWAH : Hamboi..hamboiiii... Ini kaki ke apa? Hitam!! *pitam*



SUMBER : Google


Pernah sekali sewaktu aku berkumpul ramai-ramai dengan kawan-kawan perempuan, masing-masing dok tayang baju pelbagai fesyen. Bila aku dah mula rasa rimas tiba-tiba mulut tercakap "Semua baju cantik-cantik, muka cantik......agak-agak kaki cantik jugak tak??". Terus masing-masing diam belek kaki.



"Janganlah cakap macam tu...malu aku weh..." 


"A'ah la....kaki kusam, kulit kering....."


"Hahahaha....." *Ketawa ramai-ramai*



Ketawa tu ketawa juga tapi kena ingat.......selain wajah kaki juga perlu diberi perhatian dalam aspek penjagaan kecantikkan dan juga kesihatan diri. Kalau wajah cantik kaki pun cantik pasti tahap keyakinan diri akan meningkat. Terdapat pelbagai faktor menyumbang kearah masalah kaki kusam dan kulit kering, tapi disebalik semua itu terdapat juga pelbagai cara untuk mengatasinya. Tinggal rajin atau malas je nak diamalkan....hehehe... Sila tepuk dahi tanya diri sendiri nak kaki cantik ke tak nak??? Sekian. JUMPA LAGI. 





Petua Penjagaan Kaki : KLIK SINI & SINI




P/S : Kalau-kalau masalah kaki kusam dan kulit kaki kering disebabkan penyakit sila rujuk doktor pakar kesihatan kulit dengan segera. Lagipun setiap penyakit ada penawarnya kecuali mati. 


19 comments:

  1. cantek mcm mane pown kaki pastikan untuk tontonan suami sahaja , hehehe ~

    ReplyDelete
  2. selalu ada masalah kaki kering..losyen tu dah puas dilumur dah..hee :p

    ReplyDelete
  3. guna la SAFi gold rania hahaha

    ReplyDelete
  4. pkai kasut bertutup ngn stokin..cmform owg xpasan kaki..hahahaha...

    ReplyDelete
  5. laki biase tengok perempuan start dada dulu..pastu muka,badan,punggung,last skali baru la kaki..tu pon kalau nampak..hahaha..

    tapi kalau nampak kaki teruk even last skali..terus reject walaupon yang atas2 ok..hahah..so jaga la kaki anda..hahaha..

    ReplyDelete
  6. Jujur kakak nie Aien - kakak rasa kaki kakak lebih cantik dari tangan kakak sebab kaki kakak selalu berstokin dan sebelum bersetokin kakak sapu losyen dulu. Tangan dah selalu terdedah so gelaplah...

    ReplyDelete
  7. hahahahaha.. kaki saya sangat2 buruk. sebab kaki budak nakal. dulu selalu kaki ayam je main bola.. tak pasal2 efek dia , kaki saya jadi buruk.hahaha

    ReplyDelete
  8. yeah...tips terbaik..thanks...
    kaki keras..mengutil..merekah..tandanya pompuan tu rajin..so pd org lelaki..sila pilih pompuan yg rajin sebegini erk..
    follower ke 656

    ReplyDelete
  9. hahahaha.. takpe, orang lelaki tak pandang kaki pun.. asalkan penampilan cantik pasti mencairkan jiwa.. ehehe

    ReplyDelete
  10. Mungkin orang tidak perasan kalau pandang wajah dan pakain. Orang yang teliti mungkin perasan. :-)

    ReplyDelete
  11. aku ada perempuan bulu kaki dia lebat, dia cakap hahahahaha

    ReplyDelete
  12. hahaha komen ABU xleh belahh!! =P


    kene jage gaka kaki..penting tu! hehe







    luv,
    cik ana

    ReplyDelete
  13. jage jgn x jage., aset penting tu XD

    ReplyDelete
  14. jaga dari atas sampai ke bawah..... dlm dan juga luaran.....
    trim mana yg lebih lebihan......he3

    ReplyDelete
  15. you're in reality a good webmaster. The site loading speed is amazing. It sort of feels that you're doing any distinctive trick.
    Furthermore, The contents are masterpiece. you've performed a fantastic job in this matter!

    Here is my page; duitsland huisje huren

    ReplyDelete
  16. We're a gaggle of volunteers and starting a brand new scheme in our community. Your website offered us with valuable info to work on. You have performed an impressive activity and our whole neighborhood shall be thankful to you.

    Here is my blog vakantiehuis frankrijk

    ReplyDelete
  17. Hi to all, how is the whole thing, I think every one is
    getting more from this web page, and your views are good
    in support of new users.

    Stop by my web site; vakantiehuisje frankrijk

    ReplyDelete