BIDAN TERJUN GUBAH BUNGA







Bunga-bunga atas ni aku baru je beli petang semalam. Belum sempat digubah lagi pasal semalam beli pun dah petang sangat. Main campak-campak je masuk dalam pasu pastu tutup opis terus punch-card dan pulang. 


#mahal gilerrr harga bunga...plastik aje pun. 



Datang opis pagi ni selesaikan tugasan hakiki dan sesudah sarapan alas perut terus pegang bunga. Mula-mula ambil mood dulu....feeling-feeling posing dengan bunga. HAHA.



Ini kawan baik aku....FATEHA.

Carilah mana satu bunga mana satu orangnya....
Dah sama kaler dengan bunga.


Ini aku pada yang tak tahu lagilah...HAHA.

Berseri-seri seperti bunga...amboi~


Sambung kerja gubah-mengubah. Sebenarnya kami berdua bukanlah pakar sangat, hanya jadi "Bidan Terjun" sebabkan majlis untuk VVIP yang aku ada cerita beberapa hari yang lalu >>KLIK SINI<<. OK.sila jamu mata dengan hasil tangan Bidan Terjun. Sekian. JUMPA LAGI.






40 comments:

  1. Replies
    1. tempah boleh...kat kedai. lagi cantikkk. haha.

      Delete
  2. Hamboi. Kemaen lg bidang terjun. Gubah2 bunga ni best kut. Tp bg org yg tgn berseni best r, usik2 sket terus gubahan jadik lawa. Bg yg tak berseni, err gubahan bunga bleh jadik cam semak samun. Ahaha!

    Err muka Aien laen r seperti yg akak bygkan. Sbb b4 ni tgk 1 gambar tu je yg kat profile. SO, lum leh tangkap sepenuhnya. Ke muka Aien ni bleh berubah2? Hahaha! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha..kemain kemainnn kan kak. best la jugak men usik2 asal sedap mata memandang jadilah. kalau jadi semak samun mohon ampun...beli yang siap jelah. tapi semalam tanya2 yang siap macam kitorang buat rm50>>> harganya. $$$$ kan.


      bayangkan lain? bayangkan macam mana tu?? boleh berubah2 kot pasal kita ni muka makan gambar kata orang...gambar lain luar lain. cth : ini kawan yg cakap...kat gambar nampak macam comot kat luar nampak comel. hihihi.

      Delete
  3. CP tak kenal yang mane 1 lagik ain nih , hehehe ~ keyh2 , boleh tahan gak kerja owang bidan terjun nih , bawu terjun , belum menjunam lagik , dahcantek gubahan dye , hehehe ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau menjunam lagi lawa kot. hahaha. thankz CP.

      Delete
  4. bunga pelsu yg takkan layu bak cinta kita berdua, ewaaah :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. amboi piraaa. aku masih lurus piraaa. haha.

      Delete
  5. amboi bidan terjun pon jadi ye aien., ade bakat terpendam nih kehkehkeh., err..rase cm baru nmpk muka kau, salu nmpak muka kau dgn idung plastik bermisai+ spek tu je >_<

    ReplyDelete
    Replies
    1. jadilah jugak chuu dari jadi semak samun. hihi. nah sekarang dah nampak tanpa idung plastik, misai tiruan, spek mata jadian.

      Delete
  6. a'a..berserilah bunga bunga itu..hehe



    nice to meet U..^_^

    ReplyDelete
    Replies
    1. berseri-serikan iella...hihi


      nice to meet u 2..3..4.....5 sampai 10. hehe

      Delete
  7. terbaik...tapi memang cantik pun

    ReplyDelete
  8. nak junam tak , jom bungee jumping .... hehehe ~

    ReplyDelete
  9. cantik munge..dah berpunye ke blom..hahaha..
    *aien kim salam kat teha..

    ReplyDelete
    Replies
    1. munge yang nama teha ek..sudah!! hehe.


      *dah sampaikan cekgu!

      Delete
  10. Walau bidan terjun kalau dah nama 'bidan' selalu kan perempuan jadi bahan dah ada kena solek sikit dah cantik Aien. Apa lagi disebalik bunga plastik ada 'bunga bernyawa' terselit di sisi tambah berserilah lagi:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. hihihi...bunga bernyawa bidan terjun ni gubah bunga plastik sebaik yang mampu je kakak. berseri?? terima kasih kak. hehe

      Delete
  11. Eh... lupa kakak. Tu Ym.Bundle tanya macam berminat dia tu Aien hihi...

    ReplyDelete
    Replies
    1. berminat tambah kenalan...hehe.


      ke tambah cawangan...acane tu cekgu bundle? haha

      Delete
    2. hahahha..kawan boleh cawangan pon boleh..apa salahnye..

      Delete
  12. cantik la aien..pandai nye... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. cantikkan? thankz...ini kawan yang buat kak. kita buat lain. hehe

      Delete
  13. Replies
    1. aww. segan lak..hehe. thankz CT yg comel jugak.

      Delete
  14. err bidan terjun tu ek? ak nyer BM spm A6..hahaha :P

    ReplyDelete
    Replies
    1. pembetulan di sini...err bidan terjun tu apa ek? tertinggal pkataan 'apa'..harap maklum :P

      Delete
    2. ok. sudah maklum. hehe.


      bidan terjun tu macam bukan bidang tugas kau tapi tetiba kena buat...more less ginilah maksudnya. ke aku salah? hehe

      Delete
  15. cantik gak bila dah gubah..bleh tempah..huhu

    ReplyDelete
    Replies
    1. hahaha. nana...tempah kat kedai jelah.ini hanya cobaan je..huhu

      Delete
  16. cantik gubahan nya...... lepas nie leh ler bukjak kedai bunga..... he3...
    abg remy tag aien.....
    http://remyhazza-satuperjalanan.blogspot.com/2012/06/segmen-dari-jiacreatifelt-header-dulu.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. kalau ada bakat terendam boleh la.. hehe.

      ini terpaksa je..ok dah singgah tadi...nanti buat ek.

      Delete
  17. ha tuh....kan santek hasil gubahan tu....huhu

    ReplyDelete
  18. cntik bunga besar cmni..pndai guabh apa pon jd cntik kan..hihi

    ReplyDelete
  19. finally..hehehehe.. dah nampak da muka dia..hehehehe

    ReplyDelete