OTAK KIRI OTAK KANAN







Orang kata fungsi otak kiri dengan otak kanan berlainan. Nak tahu lain yang macam mana korang boleh tengok penjelasan gambar dibawah.






Aku alergik nombor tapi selalunya hujung-hujung bulan terpaksa hadap juga, kalau tak nak alamatnya memang sengaja la cari point nak kena buang kerja. Hari ni seharian kena hadap dan hadam nombor-nombor sampai aku rasa otak aku macam letih dan minta didodoikan barang seminit dua. Sekian aku nak sambung kerja. JUMPA LAGI. =_="


14 comments:

  1. orang cakap, kalau dua2 belah otak berfungsi, maknanya orang tu memang hebat

    ReplyDelete
  2. otak kiri kot. sebab elergik dengan nombor jugak. high five ! :)

    ReplyDelete
  3. ada dua2 otak...kiri dan kanan....kalau yg kiri penat...guna yg kanan... kalau kanan penat,guna kiri...kalau dua2 penat.... kita tido dulu......he3

    ReplyDelete
  4. zwan banyak guna otak kanan kot.. :)

    ReplyDelete
  5. ptot pon kepale aku cm x balance je kehkehkeh

    ReplyDelete
  6. kejap guna otak kiri... kejap pakai otak kanan... mana2x pun sebat je pikir... heee3x

    ReplyDelete
  7. Err bukan kita akan guna dua2 belah ke? Cuma antara balance tak balance je laa kan? Baca komen2 kat atas, tak paham nape kata dea otak kiri bila alergik ngan nombor? Bkn bila alergik ngan nombor dea kira otak kanan ke? Arghhhh! Tak paham. Hahaha!

    Btw, akak suka nombor. Suka music gak. So, prefer guna dedua r camtu. Cehhh, bajet hebat! Bwahaha :P

    ReplyDelete
  8. ahha
    secara genrelnye,manusia guna kedua belah otak tapi tak secara maksimum..
    lagi2 org kita.. hehehe

    otak ni mcm parang gak, kene selalu asah.. kalau tak berkarat..

    ReplyDelete
  9. kalau otak beku mcm mana plak aien heheeh

    ReplyDelete
  10. banyak pakai otak kiri sekarangg..kasihan otak kanan merajuk sakan..haha

    ReplyDelete