MAIN MATA





Kawan aku......anak sulung dia belum genap setahun lagi tapi tak lama lagi akan bergelar Kak Long sebab nak dapat adik baru. Alhamdulillah.



Tittew la tak long pipi....hihi..(Kak Long Fifi)


Kawan aku....baru selesai buat Majlis Cukur Jambul anak sulung dia yang diberi nama Qaseh Dhia Qaleesya gara-gara demam cerita Tentang Dhia masa sarat mengandung.




Kulit tittew halus putih
macam Noya Danishhh Dhia....hihi

Kawan aku....malam tadi singgah rumah ambil Casing-Hp yang ditempah minggu sudah, bawa hero sulung sekali dan bila terlepas dari dukungan habis melasak dan diselongkarnya perkakas jahitan. Semakin bijak dan sangat memahami setiap arahan Papa & Mama dia, siap kenyit mata kat aku sebelum balik.HAHA. Bestnya budak-budak, kanak-kanak, baby-baby semua ni......senyum.



Inilah Rayqal yang sempat main mata
dengan aku malam tadi.


Sekian. JUMPA LAGI.



19 comments:

  1. ecece..main mata ngn baby, tingin lettew..haha

    ReplyDelete
  2. amboihh. main main mata pula iyee :0
    comel!

    ReplyDelete
  3. wah wah main mata ye,hehe.
    Dhia tu comel betul,geram teman tengok ,hehe

    ReplyDelete
  4. eh keturunan pipi gebu ker..gigit kang.

    main mata,hang jangan..hee

    ReplyDelete
  5. amboi... main mata ya... comel betul!

    ReplyDelete
  6. mesti emaknya suka main mata dengan bapanya

    ReplyDelete
  7. baby semua comel2. tak sabar nak ada baby sendiri khon...? :D

    ReplyDelete
  8. wah..kecik2 da pandai main mata da??hehehe

    ReplyDelete
  9. semua baby kenkawan.... yg aien punya biler lagi......he3

    ReplyDelete
  10. eee..geram nyeee...nak cubit2 je.

    ReplyDelete
  11. Hamboi Aien. Dah sampai seru ke? Nampak dah sesuai sgt la masanya skang ni. Hehe. Kak Long Fifi tu comel gila! Bestlah mak dea dah nak dpt baby baru punnnn. Hehe.

    ReplyDelete
  12. murah rezeki la kawan awk yg 1st tu....dah nak masuk 2....

    comel gile baby fifi tu.....geram....

    lg 2 pon comel..pipi gebuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

    ReplyDelete
  13. amboii..comelnya semua..hehe.. nama pon canggih gitu..^^

    ReplyDelete