Lastik Cicak??? | Wordless Wednesday #16








24 comments:

  1. wakakakaka.... bukan lagi cicakk.. Komodo dah ni... hahaha.. try la lastik pakai getah kalau boleh jatuh.. ekekeke

    selamat petang ayangku A.N.A.. lama abang tak singgah sini.. ehehe. semoga ceria2 yaa.. (",)

    ReplyDelete
  2. erk..komodo..kalau ade cicak tokek boleh gak dapat ribu ribu aien..hahaha

    ReplyDelete
  3. labahwak la ni... labah2x + biawak...

    ReplyDelete
  4. Ni cicak gergasi! Badan nampak cam buaya pun ada. Rupa nampak cam serigala pun ada. Ahhh, spesis apa ni sebenarnya? Haha!

    ReplyDelete
  5. mak aii. besarnyaa. hahaha. kalau cmni takleh lastik. tembak je ! haha

    ReplyDelete
  6. tu bukan cicak, tu komodo. hahha

    ReplyDelete
  7. kalau besar nie/..... tangkap buat sup terus......

    ReplyDelete
  8. cicak ni bukan takat makan serangga atas lampu tu..,silap2 dgn kepala kita di sedutnya... psstt psttt..

    ReplyDelete
  9. hahahaha..cicak ni makan ayam ni..hahaha

    ReplyDelete
  10. hahahahahahah rasa nak tergelak tengok gambar tu :D

    ReplyDelete
  11. Aien tahu tak dulu kakak pernah kena takutkan cicak besar sangat... kami kat office ni semua terjerit ketakutan dan geli..

    ReplyDelete
  12. erkk..nie bukan cicak nie..hahaha..besarnya

    ReplyDelete
  13. uish.. apa ni....menakutkan

    ReplyDelete