Tea-Lady tak bertauliah.




Lepas ni bertambah la tugas aku lagi satu, jadi Tea-Lady tak bertauliah memandangkan Pantry telah di-setup hanya beberapa langkah dari meja kerja. Akan berfungsi sepenuhnya esok dan aku dah dapat bayangkan meja aku jadi tempat sehenti borak-borak antara kakitangan macam dalam drama swasta lagaknya. =_="



-Entri pendek sependek-pendeknya : Aien Not Alien-



17 comments:

  1. tea lady atau lebih manis dipanggil amah kan?hahaha

    p/s : tak perasan pengenalan aien :) sudah punya cinta rupanya.uhuhu

    ReplyDelete
  2. hahaha..boleh laa ko berlagak mcm kt dlm tv tu kan..hahaha..

    aiiiii..norafzal atas ni ade ati ngan ko laaa aien..hahaha

    ReplyDelete
  3. hehehe...kena pindah kalau macam tu

    ReplyDelete
  4. wewiit...sudah punya cinta..hik3....

    ReplyDelete
  5. terima je kerja tu. hehe :)

    ReplyDelete
  6. kehkeh... teh tarik pliss ! hehe.. chill lah dear..

    p/s : sudah punye cinta ! ehem2 :D

    ReplyDelete
  7. hahaha kesian betul.buat warning note
    oi.hahah

    ReplyDelete
  8. tea lady pun tak kisah lah...kalau hati sudah berbunga2 cinta.....
    semuanya manis..... tak gitu aien....?

    ReplyDelete
  9. dekat ngan pantry keh makan selalu..hehe~ :p

    ReplyDelete
  10. kahkahkah elakkan budaya join utk melepak sama kak.

    ReplyDelete
  11. sediakan rotan siap2 aien.sape curi tulang rotan je..huhu

    tetibe plak..kiki =P

    ReplyDelete
  12. ececcehhh.. kim slm sama tea lady

    ReplyDelete
  13. tak ada pendek lg ke. ehh.

    ReplyDelete