Proses sedut-menyedut...



Seperti yang dijanjikan dalam entri >INI< sepatutnya aku buat entri pasal Majlis Pertunangan, tapi terpaksa ditangguhkan dulu oleh kerana masih dalam proses sedut-menyedut gambar dari kamera kawan-kawan. Pada yang menanti (ada ke yang menanti??) harap korang tetap terus menanti...hehehe...



EXTRA :

PETUA HILANGKAN RASA MENGANTUK
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
TIDUR!!


Pasti berkesan....cubalah!!! ZzZzZz ^_^"



Monkey Icon 


19 comments:

  1. hahahaha.. itulah petua yang paling mujarabb... zzzzzzzzzzz

    ReplyDelete
  2. kalau dh ngantuk... kat mana2 pun oleh!!!!

    ReplyDelete
  3. keh3 comel gila budak tu. kesian pulak tengok.

    ReplyDelete
  4. sangat setuju. hahaha lepas tidur mesti rasa segar semula ! :D

    ReplyDelete
  5. btol2...rmai tol kengkwn tnye ape ubt hilang ngantuk...ape g...tido r...hehehe

    ReplyDelete
  6. eh dear! awak dh tunang ke? congrats! :)

    ReplyDelete
  7. yeee.. tidurrr.. jom tidurrr -..0

    ReplyDelete
  8. kes berat nie...asyik bermain sampai penat...dah penat tertidur di tempat tersebut

    ReplyDelete
  9. BW pun rasa macam nak zzzzz juga lah... saya singgah tido di blog ayang ni ye.. ekeke

    ReplyDelete
  10. xpernh try cam nak cuba..haha..

    p/s: wah,besh nk tgk gmbr2..

    ReplyDelete
  11. mmg tgh ngantuk ni..baru pas lunch.errr

    ReplyDelete
  12. hahaha comeynye tido cmtu. mmg penat tak hengat ! haha.. eh kita tggu2 picc tunang ke kawen tu. haha. nk tengokk

    ReplyDelete
  13. kite br siapkan entry psl tidur.
    dah kamu buat petua.ingat kan betul2
    rupa nya...rawwwwrrr.hahahhaa

    ReplyDelete
  14. mesti aien selalu wat tido macam tuh gak kan..kikiki..

    ReplyDelete
  15. Mmng mujarab la petua ni.. Haha..

    ReplyDelete
  16. kahkahkah no point lah....petua hilang ketumbit plish ;p

    ReplyDelete
  17. HAHA..mmg paling mujarab la petua ni..hee~

    ReplyDelete
  18. singgah lagi di pagi Jumaat di sini dengan mata yang makin mengantok... hihihi.. salam pg Jumaat

    ReplyDelete