Melunaskan Entri Tertangguh.




Baca entri >INI< kemudian >INI< baru korang faham entri ini berkenaan apa. Kalau tak nak baca takpe, buat-buat faham sudah. Aku tunggu-tunggu gambar tak dapat-dapat, kenalah ambil gambar dari HP & FB untuk lunaskan entri ini, dah macam lunaskan hutang bunyinya..hehe..






Kalau baca entri yang aku suruh baca kat atas tu macam-macam komen ada, oleh kerana aku baik hati (perasan) kat bawah ni antara komen-komen yang macam-macam tu. 


- CIK TIKAH ingat aku yang bertunang, siap ucapkan tahniah lagi. "Terima kasih Cik Tikah, sebenarnya yang bertunang teman sehingusan saya...". Masin mulut makan garam, cepat-cepatlah giliran aku lepas ni, tapi dilema sebijik macam dalam Entri Cikgu Ma. =_="


- C'AXOERA suspek aku dengan GEN2MERAH ada hubungan!! "Kak Ch000tz...kita dengan Cikgu Jumadil hanya ada hubungan dalam watak CERita PANjang CINTA KLASIK DARI HATI, tu yang kadang bergurau-gurau duk panggil sayang sayang tu..." Ini dikuatkan lagi dengan gosip panas dari CIKGU MA serta digiatkan lagi oleh CIKGU KANCIL. Jumpa depan-depan pun tak pernah lagi. Marah Fruit-Heart Gen2Merah nanti.


- SYAFIQA KARIM baru buat entri pasal tidur lewat aku dah bagi petua pasal tidur, sampai dia geram-geram gigit kuku.


PARIS LIPTON dah baca petua tidur terus minta aku bagi petua hilangkan ketumbit, macam tau-tau je aku ni jenis senang kena ketumbit. Kadang dalam setahun 4 kali kena. Selalu kalau terkena aku ikut petua sapukan ketumbit dengan bawang putih, mula-mula pedih sikit tapi lepas tu cepat eloknya. Insya-Allah.



Ok. Penat menaip. Salam Jumaat kepada semua yang singgah Blog Aien Not Alien."Dari soalan KURANG PANDAI lahirnya jawapan PANDAI, jangan takut untuk bertanya, jangan berlagak kala menjawab". Sekian. 



Monkey Icon 

 

8 comments:

  1. alalalala.. banyak dah rakan2 blogger kita yang salah faham kan A.N.A... sekadar Cinta alam maya pun... tak pernah dibuai pun di alam realiti...

    sekadar gurauan untuk hiburan bersama-sama... seronok juga cinta alam maya ini, kena lagi d bantu ole dua org cikgu spoting cikgu Ma dan ciku Kancil... hihihi..

    salam pagi Jumaat ayang... ahahaha...

    ReplyDelete
  2. hahahahhaha.... sorry la dear. mana taw kot kot esk lusa awak yg tunang. jgn lupa jemput cik tikah yer! :p

    ReplyDelete
  3. so, dah dah set tarikh belum untuk pertunangan kita?

    eh..

    ReplyDelete
  4. hehehe tak kisaahh jerrrrrrr......hehehehe blogger pon macam retis kan...kita ni ala2 retis online lah takleh lari dari gossip kekekeekekek :p

    kidding jer lah dear :)

    ReplyDelete
  5. lau tul2 de hubungan ngn gen2merah pn pe salahnya kn??haha

    ReplyDelete
  6. macam-macam tapi usah dirisau tentang jodoh kehidupan... dah ditulis-Nya siapa pasangan kita, tinggal kita je tau atau tidak siapa orang tu...

    ReplyDelete