HATI TISU vs HATI BATU




Biar HATI TISU lembut dengar kata,
Jangan HATI BATU keras tak terkata.



P/S : Entri ringkas...dah macam update status FB. =_="


35 comments:

  1. entri ringkas tapi penuh makna (",)

    ReplyDelete
  2. entri ringkas tapi penuh makna (",)

    ReplyDelete
  3. kadang2 kena dengar kata @ dengar nasihat. jangan jadi mcm bodoh takleh nk ajar, cerdik takleh nk tumpang. kan? hehe

    ReplyDelete
  4. Tisu buat lap air mata
    kalau batu buat baling kucing liar...

    ReplyDelete
  5. ringkas tpi hebat..mndalam tuh..

    ReplyDelete
  6. ringkas tpi hebat..mndalam tuh..

    ReplyDelete
  7. jangan keras keras hati. x manis. hehe

    ReplyDelete
  8. ayat makan dalammm tuu.... tapi dua2x ayat tu kita boleh guna ikut suasana dan cabaran dalam kehidupan...

    ReplyDelete
  9. dylla abas : a'ah..ringkas sangat tapi bermakna kan kan kan...hihi..

    ReplyDelete
  10. alien : terima kasih bersetuju...hihi

    ReplyDelete
  11. fathiahRAIHANA : itulah...mendalam dalam ringkas :D

    ReplyDelete
  12. fifiey : yaa...bodoh tak boleh diajar memang susah... HATI BATU katakan...heee

    ReplyDelete
  13. kak zakie : buat baling kera liar pun boleh kak...heheee

    ReplyDelete
  14. phat : jom mamak cari roti tisu...

    ReplyDelete
  15. lea isnawi : hati ayam masak sambal...umphhh!!

    ReplyDelete
  16. maswani : mendalam je...hebat??tidaklah...ayat semata-mata.. :)

    ReplyDelete
  17. kazman / sue : makan dalam la bagi yang terasa...tidak biasa2 je, boleh guna ikut situasi tertentu... :)

    ReplyDelete
  18. hati hati memandu *macamana hati boleh memandu?

    ReplyDelete
  19. simple quote !~ tapi penuh makne... :)

    ReplyDelete
  20. hehehe... kita lembutt mcm rotii tisu. hakhak xD

    ReplyDelete
  21. benar kata2 pada entri ini.. :D

    ReplyDelete
  22. ringkas tapi iklas. cewahh! hehhe

    ReplyDelete
  23. Cantik nya susunan kata :)
    Kita suka

    ReplyDelete
  24. kehkehkeh, dh mcm status fb =.="

    boleh pkai ayat tuhh.. ade blog citer la pnjang2 kan ! kan !

    ReplyDelete
  25. Kalau dah macam status fb, kena 'like' ke?

    ReplyDelete
  26. maksud mmg mendalam habis ni...

    > biar hati tisu..jgn hati batu...:D

    ReplyDelete
  27. ringkas tapi padat........ saya nak cuba lembutkan hati ni walau sesukar menjadi selembut tisu

    ReplyDelete
  28. entri yang penuh bermakna...semoga sentiasa berfikiran positif

    ReplyDelete
  29. mana hati batu.... mana hati tisu.... naper membisu.... heee3x

    ReplyDelete
  30. biar jambu batu.....
    keras.... dipotong letak assam... sedap bila dirasa....he3

    ReplyDelete