HATI TISU vs HATI BATU




Biar HATI TISU lembut dengar kata,
Jangan HATI BATU keras tak terkata.



P/S : Entri ringkas...dah macam update status FB. =_="


35 comments:

  1. entri ringkas tapi penuh makna (",)

    ReplyDelete
  2. entri ringkas tapi penuh makna (",)

    ReplyDelete
  3. kadang2 kena dengar kata @ dengar nasihat. jangan jadi mcm bodoh takleh nk ajar, cerdik takleh nk tumpang. kan? hehe

    ReplyDelete
  4. Tisu buat lap air mata
    kalau batu buat baling kucing liar...

    ReplyDelete
  5. jangan keras keras hati. x manis. hehe

    ReplyDelete
  6. ayat makan dalammm tuu.... tapi dua2x ayat tu kita boleh guna ikut suasana dan cabaran dalam kehidupan...

    ReplyDelete
  7. dylla abas : a'ah..ringkas sangat tapi bermakna kan kan kan...hihi..

    ReplyDelete
  8. alien : terima kasih bersetuju...hihi

    ReplyDelete
  9. fathiahRAIHANA : itulah...mendalam dalam ringkas :D

    ReplyDelete
  10. fifiey : yaa...bodoh tak boleh diajar memang susah... HATI BATU katakan...heee

    ReplyDelete
  11. kak zakie : buat baling kera liar pun boleh kak...heheee

    ReplyDelete
  12. phat : jom mamak cari roti tisu...

    ReplyDelete
  13. lea isnawi : hati ayam masak sambal...umphhh!!

    ReplyDelete
  14. maswani : mendalam je...hebat??tidaklah...ayat semata-mata.. :)

    ReplyDelete
  15. kazman / sue : makan dalam la bagi yang terasa...tidak biasa2 je, boleh guna ikut situasi tertentu... :)

    ReplyDelete
  16. hati hati memandu *macamana hati boleh memandu?

    ReplyDelete
  17. simple quote !~ tapi penuh makne... :)

    ReplyDelete
  18. hehehe... kita lembutt mcm rotii tisu. hakhak xD

    ReplyDelete
  19. benar kata2 pada entri ini.. :D

    ReplyDelete
  20. ringkas tapi iklas. cewahh! hehhe

    ReplyDelete
  21. Cantik nya susunan kata :)
    Kita suka

    ReplyDelete
  22. kehkehkeh, dh mcm status fb =.="

    boleh pkai ayat tuhh.. ade blog citer la pnjang2 kan ! kan !

    ReplyDelete
  23. Kalau dah macam status fb, kena 'like' ke?

    ReplyDelete
  24. maksud mmg mendalam habis ni...

    > biar hati tisu..jgn hati batu...:D

    ReplyDelete
  25. ringkas tapi padat........ saya nak cuba lembutkan hati ni walau sesukar menjadi selembut tisu

    ReplyDelete
  26. entri yang penuh bermakna...semoga sentiasa berfikiran positif

    ReplyDelete
  27. mana hati batu.... mana hati tisu.... naper membisu.... heee3x

    ReplyDelete
  28. biar jambu batu.....
    keras.... dipotong letak assam... sedap bila dirasa....he3

    ReplyDelete