Apa bezanya.....




Kadang idea datang mencurah-curah. Kadang idea hilang melambai-lambai. Termenung merenung keyboard sinis monitor menatap wajah. Kosong. Bahasa apakah ini..alien barangkali...huhuhu.. Aien is Alien???



Cuba taip-taip serasa tak kena terus padam-padam. Cuba taip lagi...lagi dan lagi. Musim apakah ini yang melanda benak fikiran. Kemarau idea kering cerita. Fuhhhhh...mengeluh semacam. Tak baik mengeluh kata orang. Teruk benar aku nak gambarkan betapa keringnya idea nak publish entri baru...hehehe...



Abaikan perenggan atas sebab sekarang tiba-tiba dah jumpa idea...hehehe... Apa beza antara PUDING dengan AGAR-AGAR???












Semua gambar dari Google.



Teringat agar-agar santan mak buat...hehehe... Teringin makan puding jagung..... Apa beza AGAR-AGAR dengan PUDING?


Monkey Icon
 

19 comments:

  1. Puding ada campur susu kot?? ntahlah eh, saya suka makan je..hehe~~

    p/s:comel la yg hello kitty tu, rasa cam nak gigit2 je kepala dia.. :P

    ReplyDelete
  2. nth r..x terpkir r slme ni..taw mkn je pon..hahaha...aduyaii..bru pas mkn mee goreng..alangkah bestnye.klu ad pencuci mulut mcm pic di ats..errr..

    ReplyDelete
  3. beza dari segi bunyi dan ejaan la agaknya... heee3x... jangan marah... saya tahu makan jee....

    ReplyDelete
  4. k lisa pun xtau apa beza puding dgn agar2. uhuk uhuk -___-

    ReplyDelete
  5. entry ni boleh meleleh kan air liur di kala petang ni

    ReplyDelete
  6. saya tak tahu pun bezanya.., yang saya tahu cuma makan dan makan ja.. ehehehe...

    syg, buatkan abang puding jagung satu ya,... ekekeke

    ReplyDelete
  7. dua dua sama..... sebabnya dua dua boleh dimakan......he3

    ReplyDelete
  8. cik tikah pernah tnya soalan macam itu kat kawan cik tikah. dia kata, puding ada susu. agar-agar tak ada susu :)

    ReplyDelete
  9. puding biasanya ditambah susu
    agar-agar tak

    tp dua dua memang sedap

    ReplyDelete
  10. tertiba terliur tgk pudding kat sini......hu hu hu

    ReplyDelete
  11. agar agar tu agar agar la. puding tu puding la. eh. eh.. hahha

    ReplyDelete
  12. Serius, sampai tertelan air liur tengok gambar2 tu! :P

    ReplyDelete
  13. kering idea..ye

    tgok puding2 tu..tiba2 je ada idea.

    dah mencurah2 dtg ni.

    ReplyDelete
  14. okeh nak tanye gak
    apa beza agar-agar sirap dengan jelly yg kon tu..
    keh3

    ReplyDelete