Warna Pilihan???




Dulu masa zaman hingusan di bangku sekolah selalu main tulis-tulis warna kegemaran dalam buku biodata selain tulis makanan kegemaran masakan ibu, minuman kegemaran apa-apa saje janji halal.




Kadang bila aku belek semula koleksi buku biodata yang ada memang aku terketawa.




Apa kejadahnya siap ada senarai Kawan Karib & Kawan Biasa???
Hahahaha....itulah zaman sekolah.




Dulu gaduh je sikit-sikit tak nak kawan, lepas tu hasut orang lain jangan kawan jugak. Bermasam muka seperti berada di medan perang, padahal sekelas duduk sebelah-sebelah. Bila masing-masing dah dewasa, jumpa balik time reunion terus bersalam peluk-peluk laga pipi. Warna kehidupan bukan???




Intro aku terlalu panjang.
Maaf segala kesulitan amat dikesali.
Beribu sesalan jadinya.




Sebenarnya aku nak cerita pasal warna pilihan, warna amat penting dalam menghidupkan suasana. Paling yang nak dihidupkan suasana ialah semasa majlis-majlis tertentu. BFF aku nak bertunang awal bulan Mac, sekarang dia dalam situasi tak tahu nak pilih warna apa.




Warna Pilihan??? Nak pilih warna pun susah jugak ye, nak dipadankan dengan hantaran bagai. Aku pun menunggu juga warna pilihan dia, sebab aku cadang nak sponsor cup-cake, mestilah nak kena matching dengan yang lain-lain.




Harap-harap dia jumpalah warna yang dia berkenan. Aku bagi cadangan warna pastel. Kalau dia tak nak warna tu, takpe aku nak...hihihihi...




P/S : Warna hitam tetap dihati.Monkey Icon Cici  


18 comments:

  1. eh2..nak tunang or nikah ni yunk??

    tahniah..

    ReplyDelete
  2. masa tunang warna purple

    masa kawen ijau n gold hehe

    ReplyDelete
  3. wahh nak ain sponsor cupcaks gak time lea tunang

    boleh tak? boleh tak?

    hehehe

    ReplyDelete
  4. selamat..selamat.. dan selamat btunang ? hehe. pilih jgn x pilih color yg seswai tu ..

    sje singgah2 BW, sambil minum milo =)

    ReplyDelete
  5. owwhhh... hitam itu menawan... :D

    ReplyDelete
  6. warna kehidupan ! Oh teringat sekolah rndah T___T

    ReplyDelete
  7. penah tak main mcm ni..

    mak mak
    mak pegi pasar
    mak beli baju warna apa??

    hahahaha

    ReplyDelete
  8. kalau cupcake warna-warni la cantik..

    warna happening gitu..

    ReplyDelete
  9. mmber perempuan sekelas msa skolah rendah slalu suh tulis buku biodata tu..haha

    pening jgk ek nk pilih wrna..saya nt xtaw la cmne..

    ReplyDelete
  10. better kuning kot!!
    ha3 tu colour afiq

    ReplyDelete
  11. Tawu xpa..mmg rindu gila zaman tu.. HAHA

    ReplyDelete
  12. heee..mmg dilema kalo mlibatkan hari besar kan..:)

    ehh aien nk warna hitam ke nt?

    ReplyDelete
  13. nak pilih warna pun kekadang ade yg sampai stress..... dunia2....
    baru nk bertunang......
    kalau kawen nanti lagi ler.....

    ReplyDelete