Aktiviti Lompat Sana Sini.





Aien : Busy sikit la bang....huhuhu...



Next entry??? Abang Remy nak entri baru. Nak celoteh pasal apa pun tak tahu. 



Pasal makanan??? Hari-hari aku makan nasi macam orang lain, cuma sekarang ni aku dah kurangkan makan nasi sebab nak mantain berat badan. Aku buat dengan cara yang sihat. Sarapan pagi secukupnya. Makan malam sebelum 07.00 PM.



Aku dah mula rajin bersenam. Buat senaman ringan ---> LOMPAT TALI SKIPPING. Agak mudah untuk dipelajari & betul-betul berkesan. Hanya luangkan masa beberapa minit dalam sehari & lompat. 



Selain solo aku boleh jugak lompat berduet....
Partner aku kena alert la dengan hayunan tali.


Lepas ni kalau dah mahir teknik asas, aku nak cuba teknik lain pula. Kena Google teknik-teknik dari pakar, kalau main bantai lompat tak kena gaya mahu berbirat badan terlibas tali...hahaha... 



OK. Ter-update sudah. Aku nak sambung kerja, nanti dah free baru BW. Ini gaya berblogging suka-suka, ada masa baru menghadap blog...hihihi...



Monkey Icon



21 comments:

  1. haha...da lme xmain...skunk tgh main baru seremban...jom main!!!

    ReplyDelete
  2. lompat jgn x lompat..
    hati2, jgn smpai tersungkurrr lak..hihi

    ReplyDelete
  3. nak jugak berduet........
    he3.....
    ingat tak perasan msg abg remy semalam.....

    ReplyDelete
  4. amboiiiiiii special betul abg remy tu eyh hehehe

    ReplyDelete
  5. amboi semangat betul main lompat lompat tuu :D
    lama dah tak main --"
    *nak habaq bz tahap tak hengat ni XD*

    ReplyDelete
  6. Lama tak main skipping aien... dulu masa kecik-kecik kakak guna getah gelang sambung-sambung hihi... kelakar kalau ingat balik.

    ReplyDelete
  7. Lama seyh zwan x main lompat tali skipping tu... tringin nk main.. Aien, kita senam sama2 boleh? HEHE

    ReplyDelete
  8. dah lama tak main tali sekiping. hahaha... bergegar ler kalau aku lompat.

    ReplyDelete
  9. waaa..jd skipping master la plak..

    ReplyDelete
  10. dlu ade main skali kat hostel mase letrik xde.. haha

    ReplyDelete
  11. saya takde tapi skipping..wat sit up je kat umah,,huhu~~ :p

    ReplyDelete
  12. da lme x skipping r..tp xpyh smue 2..sbb now..da kje..asyik turun naek tangga je pon..haha

    ReplyDelete
  13. abg pun suka joging sana sini.. malam ni nak men badminton lagi.. ehehe

    ReplyDelete
  14. yuppppp..bile free je laa boleh nak menaip entry..kalo tak auto published je laaa..

    ReplyDelete
  15. mai la senam naik tanga turun tangga... kami selalu amalkan sebab terpaksa.... heee3x banyak kebaikannya...

    ReplyDelete
  16. Entry yg simple dn gojes. Yg pnting update haha..

    ReplyDelete