Segmen Siapakah Nama Saya?





Jom join Segmen Siapakah Nama Saya? anjuran CCI. Segala syarat untuk menyertai segmen SILA KLIK SINI


Ciri-ciri Doll si CCI : 

  • Berbadan kecik molek.
  • Berbaju Merah.
  • Bermata bulat macam anak buah aku si Auni Zahraa a.k.a Rara.

Aku dengan sukacitanya mencadangkan nama Doll si CCI ni LITTLE RED RARA. Jangan ada yang ketawa sudah. Aku tahu aku tak kreatif mana, tapi sekurang-kurangnya ada usaha nak mencuba nasib dengan Little Red Rara.


Kena Tag : Fateha & Eyda Dania.



7 comments:

  1. tq join... ^_^ wahh....cute nm tu... ^_^ btw good luck k.. ^_^

    ReplyDelete
  2. akak baru teringin nak buat dodol...

    ReplyDelete
  3. best ler nama rara tu ! apa mnaksudnyer aien ?

    ReplyDelete
  4. comey..ingat nana la tadik..haha..err sori teperasantan plak nana :p

    ReplyDelete