Jawapan Teka-teki | Wordless Wednesday???



TEKA-TEKI



JAWAPAN TUKANG KOMEN
Yeayyy...tepat jawapan doodeedoo!!!
10 Markah. 
"Abang Gen2Merah...cuba lagi lain kali...hihi..."



SUMBER : Google


P/S : Makan limau...makan limau...makan limau.... ^_^"


11 comments:

  1. kahkahkahkah telur tu ke sabo je lah

    ReplyDelete
  2. heheh..baru berteka teki dgn family hari tu.. :) sepupu bg jawapan yg sama..kelakar

    ReplyDelete
  3. banyak betul kalo 11 org dah 22 tu x termasuk yang ada lebih telur hahahaha..

    ReplyDelete
  4. hahahaha teka teki yang pernah kancil dengar masa di maktab dulu

    ReplyDelete
  5. ganbar yg bawah pakai eluar merah tu, teloq2 naga la ek..ekeke..(kotor plak imaginasi)

    bukan WW
    blogger award review

    ReplyDelete
  6. kancil datang untuk memaklumkan bahawa blog anda kena tag...jika sudi...jomlah menyertainya

    http://kancil8349.blogspot.com/2012/01/kancil-kena-tag-oleh-blogger.html

    ReplyDelete
  7. haha,,ni boleh dikira teka teki 1sx tak??keh3x..:P

    ReplyDelete
  8. teka teki 18 xx nie... pandai2 jer kaitkan dengan naga CNY, bijak bijak..

    ReplyDelete
  9. ha ha ha...... korang tau ker semua tu bertelur.... aritu tgk ade pompuan buat naga dance jugak !

    ReplyDelete