Game Tag Masih Aktif Lagi.




Jawab, Tag & Tanya masih ada lagi ye kawan-kawan. Kali ini EYANA telah tag Aien Not Alien. Pada sudut pandangan yang paling tajam, permainan ini akan sentiasa berterusan kerana berlakunya proses Rantaian Tagging situ sana sini. 


Monkey Icon
The Rules: 

1. You must post this rules in your entry.
2. Each person must post about themselves in their jurnal.
3. Answer the question than tagger set for you in their post & create eleven new questions for new people you tagged to answer.
4. You have to choose eleven people to tag link them on the post.
5. Go to their page and tell them you have tagged HIM/HER.
6. NO TAG BACK!!!
7. No stuff in tagging section ''YOU ARE TAGGED IF YOU READING THIS''.
8. "YOU ARE LEGITIMATELY'' -a.k.a REALY , TRUST , WITH ALL HONEST- have tag eleven people.
Monkey Emoticons Yoyo
Honestly, 11 things about me : 


1. Tahun 2012 genap umur suku abad.
2. Suka makan Nasi Lemak dengan kicap. KLIK SINI.
3. Penggemar lauk Kari & Asam Pedas.
4. Pengumpul Teddy-Bear secara tidak langsung. KLIK SINI.
5. Pakai Contact-lens setiap hari kerana RABUN sebab tak suka CERMIN MATA.
6. Mempunyai masalah kenal KANAN & KIRI kadang-kadang.
7. Bekas pekerja SINGER & Pasar Malam. KLIK SINI.
8. Selalu keliru dengan PETOLA & PERIA. 
9. Peminat sandle Brand Crocodile.
10. Rumah dekat dengan A'Famosa Resort.
11. Ada BFF Chindian, nama dia Law Tien Chai. 

Monkey Icons Yoyo
11 Soalan Dari EYANA :

1. Dalam sehari berapa kali korek hidung?
-Bergantung kepada ketaatan jari telunjuk menurut perintah otak untuk mengorek.

2. Org marah kamu, kamu marah semula tak?
-Kalau marah-marah dengan sengaja pasti dengan sengaja orang itu dimarahi juga. Ya!!

3. Penah tak kentut kat kawasan awam yg ramai orang?
-Sejujurnya...pernah!! Kentut itu menyihatkan. Filter bunyi & bau berfungsi dengan baik ditempat awam. 

4. Makanan yg kerap kamu makan dalam seminggu?
-Ayam!! Dimasak dalam apa jua jenis resepi. "Tak muak ke??" Ini soalan wajib dari mak aku sebagai bukti. 

5. Benda pertama kamu ingat bila bangun tido?
-Taik Mata!! Bangun tidur terus ingat servis mata dulu baru cari Hand-Phone.

6. Sejak umur berapa tahun kamu cuci pakaian kamu sendiri?
-Sejak umur dalam lingkungan pelajar sekolah rasanya.

7. Perkara terakhir yg kamu lakukan sebelum tidur?
-Tebar selimut, tepuk bantal, betulkan posisi badan, baca doa dan berangan lalu ZzZzZzZz.....

8. Bangun pagi tadi sapa yg kejutkan?
-Alarm HP yang kejutkan.

9. Pernah tak kamu hangin ngan kawan baik kamu? Sebab?
-Pernah!! Selalu makan angin dengan dia, bila angin dah penuh jadi naik angin la...hehehe...

10. Orang tiru gaya kamu, kamu rasa ape?
-Rasa tak percaya pulak kerana ada juga orang nak meniru ek?? 

11. Adakah anda hangin dgn soalan di atas? hikhik.
-Sejujurnya. Tidak, sebab soalannya mudah untuk dijawab, tak susah macam soalan STPM pun suruh aku lukis keluk-keluk bagai. 

Monkey Winks
11 Soalan Aien Not Alien :

1. Pernah tak jatuh depan orang ramai?
2. Apakah habit buruk kamu? Contoh : Korek hidung lepas tu rasa.
3. Suka Mee Segera perisa apa? 
4. Kasut saiz berapa? Brand kasut kegemaran?
5. Pernah tak bergaduh-gaduh sampai bertumbuk?
6. Pernah naik Kapal Terbang? Pergi mana?
7. Dalam banyak-banyak buah tempatan, kamu suka buah apa?
8. Pandai melukis tak?
9. Suka membaca? Buku terbaru yang sudah atau sedang dibaca?
10. Lagu kegemaran kamu? Kenapa pilih lagu tu?
11. Apakah perasaan kamu dengan Permainan Jawab, Tanya dan Tagging ni?


Monkey Icons
11 Orang Yang Kena Tag :

 Monkey Emoticons Afzal Monkey Icon Jumadil   Monkey Winks Rifhan



P/S : Kepada yang di-tag, boleh la jawab kalau terasa nak jawab. Maaf ya kamu-kamu semua kena tag. =_="



16 comments:

  1. ada lagi segmen tag-mengetag ni kan..

    ReplyDelete
  2. TQ dear..=)
    lucu gak bila bc jawapan2 soalan hangin tue..hehe..stuju! kentut itu menyihatkan...

    salam Jumaat ^^

    ReplyDelete
  3. kahkahkah,, yg korek hiudngg tuu! sungguh sadiss,,

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah..tak kena tag..haha

    ReplyDelete
  5. kah3x.. klaka btol soalan yg aien kena tanya..
    ok.. i.allah nt akan cuba jwb..tggu yer..

    ReplyDelete
  6. hahahaha..ehh kite serupa..ssh nk kenal mne kiri n kanan...haha..

    ehh ad tag r..insyallah t eyda join k..now..very2 the busy..

    ReplyDelete
  7. fuh nasib baik nana xder kene tag...lepas azab..haha

    ReplyDelete
  8. hahahaharamjadah~ :D kono laei den :D

    ReplyDelete
  9. ade lagi ker game nie......
    grrrrrrrrr.........
    oh dunia..... kejamnyer...!

    ReplyDelete
  10. ha3.. game ni still wujud rupanya

    ReplyDelete
  11. alaaaaaaa...... ANA ni napa tag saya... ahahahahaha... sampai ati kenakan suami ANA ni macam tu,.. hihihii...

    saya pun dah tak sanggup main tag2 ni,.. abg abaikan ye... ekekekeke... (",)..

    ReplyDelete
  12. segmen 11 things...huhu..

    cute nye monyet2 tu. nak satu bley?:p

    ReplyDelete
  13. dah jawab..

    http://mohdshahzuddin.blogspot.com/2012/01/jawab-jangan-tak-jawab.html

    ReplyDelete