Buat Diriku Yang Mudah Lupa.


Assalamualaikum & Salam Sejahtera.





"M" ini mudah lupa. Bila lupa jadi alpa. 
Dari berterusan, haruslah diingatkan. 




"M" yang dimaksudkan ialah MANUSIA yang mudah lupa. 
Bukan MELAYU. Sensitif. 




Kartun, Kehidupan dan Dakwah, karya Nik Mohammad Wafdi Bin Nik Jaafar yang diambil daripada buku 300 Hadis Bimbingan hasil susunan Dr.Zahazan Mohamed dan Ahmad Hasan Mohd Nazam. Maka lahirlah 101 Rekreasi Hati, Buat Diriku Yang Mudah Lupa.



"Ilmu yang berat akan menjadi ringan bagi guru yang berfikir cara bagaimana untuk disampaikan."




Secara peribadi, buku 101 Rekreasi Hati ini bagus dalam mengingatkan diri yang mudah lupa. Lakaran ilustrasi dari *Kartunis Nik yang santai dalam berdakwah dapat mengingatkan diri yang mudah lupa dan leka dengan duniawi. 

*Sesiapa yang membesar dengan Majalah Ujang mesti kenal dengan Nik.





Dapatkan segera.
RM 17.00 Semenanjung Malaysia.
RM 19.00 Sabah & Sarawak.





P/S : Belilah. Tak rugi, untung lagi adalah. ^_^"


13 comments:

  1. layan ujang

    tp tak cek kartunis nye lak

    ReplyDelete
  2. lama dah tak beli buku......otak rasa dah beku heheh


    http://ch000tz.blogspot.com/2011/12/hanya-5-perkara.html

    ReplyDelete
  3. takut kita pulak yg lupa nk beli buku nie....
    bila dah beli... terlupa pulak nk baca...
    hu hu hu dunia2.... teman nie dh tua agak nye...

    ReplyDelete
  4. aik, hijau plak???tp tenang sangat mata ni memandang...siyess i tell u..dodol tu pun manis sangat...=)

    **edit blog akk bleh?buat title kt sidebar pakai background....

    ReplyDelete
  5. kenal . dila kenal .
    mcm best je buku tu . apesal dila tak jumpa ha masa g kedai buku . ni yang nak kena pergi sekali lagi ni , haishh -__-

    ReplyDelete
  6. hijo plak...?
    bagus buku ni..klo ade rezeki lbih nt bleh cr..

    ReplyDelete
  7. dah lama tak dgr pasal kartunis nik :)

    ReplyDelete
  8. ooo, kartunis Nik... saya mmg suka kartun nya... mana nak dapatkan buku ni ek.. mcm menarik je bunyi nya.. ehe

    ReplyDelete
  9. Oh nik..aq knl kartunis ni..yg slalu pkai topi tu kan..

    ReplyDelete
  10. is this available at all countries' markets? it seems precious..

    ReplyDelete
  11. promosi buku rupanya...bagus...cantik doodle dan background

    ReplyDelete
  12. dah belek2 ritu..tengok dompet, damn duit tak cukup...

    ishk3..mesti beli jugak pasni..

    ReplyDelete