Diet Nasi Minyak


Assalamualaikum & Salam Sejahtera.




Tadi pergi memenuhi undangan perkahwinan kawan lama. Berseri-seri pasangan Raja Sehari. Tema Pink & Putih memang menjadi. 








Sedap terasa dapat menjamu selera dengan nasi minyak, ayam masak merah, rendang daging, acar berempah, papadom, dan air oren. 





Lagi sedap terasa bila disapa lalu ditanya di rumah orang kahwin "Bila nak kahwin???" 






P/S : Maaflah entri sejak akhir-akhir ni berkisar tentang kahwin-kahwin je. Sesaja begini nak ambil mood orang kahwin sebab mulai minggu ni, "Diet Nasi Minyak" akan bermula sampai hujung bulan Disember.


22 comments:

  1. hahaha...banyak la diet...akk punya kawan pun berderet2 nak kawen bulan 12...sebab tu kelas buat 3minggu jerr..kita ni bila la agaknya..hehe

    ReplyDelete
  2. Cikgu Ma : yelah kak...diet nasi minyak...hihi.. musim orang kahwin ek..

    kita ni esok2 la agaknya...hehe

    ReplyDelete
  3. Hello, how are you? I have something to show you, before it is going to be late.
    A new antivirus product.

    KASPERSKY 2012
    KASPERSKY ANTI-VIRUS (KAV)
    1PC = RM 40
    3PC = RM 60

    KASPERSKY INTERNET SECURITY (KIS)
    1PC = RM 40
    3PC = RM 70

    Any order, you can send me your interest to my email.
    mandin26[at]yahoo.com

    OR for a better process, you can go to my blog, and fill in the ORDER FORM. It is much easy because it go directly to my email.

    http://rahman-kaspersky2012.blogspot.com/

    Make sure you insert your handphone number for easy contact. THANK YOU.

    ReplyDelete
  4. alah tak yah diet2 lah.. orang jemput pergi je. depa nak perli2 buat2 tak dengar je. janji dapat makan. hahaha

    alah bisa tegal biasa dik.

    ReplyDelete
  5. yelah, hujung2 cuti sekolah ni banyak sangat undangan nasi minyak.... dah raya hari tu tak diet2 lagi.. ekeke..

    ANA kalau dah tiba masa nak buat kenduri nasi minyak, jemput2 lah kami aa

    ReplyDelete
  6. hehe..adakah tuan blog ni pun dah nak kahwin ;)

    bulan ni jenuh makan nasi minyak la kan..hehe

    ReplyDelete
  7. lauk dia macam sama,,tp pengantin kat tmpt sy pergi tu baju kaler purple..hihi

    ReplyDelete
  8. OLEH KERANA KAMO YANG TERHEBAT SO KAMOLAH YANG KENA TAG :D

    http://ch000tz.blogspot.com/2011/11/contest-blogger-idol-by-achie-eyda.html

    ReplyDelete
  9. hye !
    salam perkenalan...
    done following you..
    btw, cantik blog!

    ReplyDelete
  10. ang da nak kawen ka??

    jgn lupe la jemput!!!

    ReplyDelete
  11. KB : tak diet pun....makan je banyak2.. hehehe

    ReplyDelete
  12. Mak Ngah : tu la tu...janji dapat makan...huhu

    ReplyDelete
  13. Gen2Merah : haha...masuk tahun baru la diet ek.. kumpul lelemak dulu...

    ReplyDelete
  14. wanie : tu la..jenuh makan.. dan tak larat nak jeles tengok baju cantik2...hehehe

    ReplyDelete
  15. rifhan : lauk standard orang kawen...lebih kurang sama je...hihi..

    ReplyDelete
  16. shahzcudin : boleh jadi...hihi.. makan sedap2 tuuu..hihi

    ReplyDelete
  17. c'axoera : apo ea tag-tag kali ni...hmmm... akan dilihat sebentar lagi..hihi

    ReplyDelete
  18. nita : hai..salam perkenalan juga.. :)

    ReplyDelete
  19. cimot : belum lagi daaaa...

    sabarrrr..hehe

    ReplyDelete
  20. fuhhhhh Mak Dara pun berderet2 jemputan kahwin hujung tahun ni entah le mcm mana nak diet hehe

    ReplyDelete