Buah Hati Pengarang Jantung.



Assalamualaikum & Salam Sejahtera.




Saat ini terasa rindu sangat-sangat pada Buah Hati Pengarang Jantung. Biarpun baru 2 hari tidak bersua, terasa rindu bagaikan berkurun lamanya. Tersiat-siat rasa hati digigit rindu. (Ayat nak menggambarkan rasa hati saat ini...) Baru 2 hari berlalu, bagaimana hendak ditanggung rasa rindu ini sehinggakan Krismas menjelma nanti??? 






Hebatnya rasa ini. Bergenang air hangat ditubir mata bila rasa rindu meresapi diri. 






Hanya gambar di laptop menjadi peneman. 
Hanya suara di handphone menghubungkan.
Terima Kasih Teknologi. 






Inilah dia Buah Hati Pengarang Jantung
yang dirindukan sangat-sangat.


Gambar Tahun 2009
Wawa 5 Tahun
Alif 8 Tahun.





Ya. Adik A.N.A, dak Wawa & Alif yang A.N.A maksudkan sebagai Buah Hati Pengarang Jantung. Rindu sangat-sangat dekat dorang. Godek-godek gambar dorang, terasa nak buat entri, terus A.N.A taip-taip. Sekarang ni dorang tengah bersuka-ria menghabiskan cuti sekolah dirumah kakak dekat Lumut, Perak. 






Krismas nanti baru balik.
Lambat lagi. :(






P/S : Selalu ada depan mata, bila berjauhan terasa sangat jadinya. 



21 comments:

  1. saya pun rindu anak buah kat kampung

    ReplyDelete
  2. wah!..rindu mengalahkan bf...ehh...t dtg r lumut..dkt da ngn umah eyda..=)

    ReplyDelete
  3. rindu jgk kat anak buah..aku xde adik so dorg ni la mcm adik aku..

    ReplyDelete
  4. laju ja saya buka entri ni.. Ingatkan ANA rindu dengan someone.. ehehe...

    Salam kat anak buah ye... Ngeee~

    ReplyDelete
  5. Salam kak Ain..huhu akak bru beberapa hari meninggalkan dyewg..saya sok 3 tahun xde kt mah..balik pon x tau biler..n balik pon kejap2..lagi lah rindu yg teramat sgt..hehhe sowey eh *INTERPRAME*,hehhe,sbnarnya nak minx tolong akak ajar ber-BLOG-ging..huhuh..jgn mrh eh..nak minx tunjuk ajar sikit..(tunjuk ajarku sifu)*..hahah..kalu boleh nnti msg kt mne2 r eh..blog ke??FB ke??or nk sng skali NSET...smua pon boleh..hehhe kim salam smua!!! <3

    ReplyDelete
  6. wooo. igtkan rindu kat saaaayaa td. Eh! hahaha

    ReplyDelete
  7. Hihi..suspen..I ingat Bf tadi..

    ReplyDelete
  8. budak2 ni mmg buat kita ceat rindu kan?

    ReplyDelete
  9. time bawka main2 mmg best

    time degil dia dtg

    ya ampunn

    hahaha

    ReplyDelete
  10. akak pun rindu kat adik2 akak 10 org tu....bila agaknyer leh berkumpul lg...sob...sob...

    ReplyDelete
  11. rindu nak balik kampung...nak tengok anak buah pertama...tak tengok lagi...2x kali dah mimpi anak buah besar sebab lama x balik...

    ReplyDelete
  12. untung ada teknologi canggih kan? boleh menghubungkan yang jauh!:)

    ReplyDelete
  13. Salam,

    Kalau dah selalu dok ada kat depan
    mata kita tu,memang lah terasa sangat bila masa depa tak dak ni,pasai rasa sunyi ja... tak dengar suara depa kan...

    ReplyDelete
  14. buah hati pengarang jantung saya kat Tampin..kot??hahaha :D

    ReplyDelete
  15. kerinduan akan kebersamaan yah? hehehe.

    ReplyDelete
  16. teknologi peneman setia, tp ble takde sumber tenaga, dia jadi tak berguna :D

    ReplyDelete
  17. adik?mula2 ingat anak sedara..mau tak rindu kan..huhu..

    ReplyDelete
  18. aien call la mereka. tanya kabor... mane tahu dapat redakan kerinduan itu.. :)

    ReplyDelete
  19. hehehe....semoga rindu terbalas plah hari natal nanti

    ReplyDelete
  20. alahai comelnya adik..kecik2 lagi..xpe..tunggu krismas..tak lama lagi tu!

    ReplyDelete