JOM MENYAMAR


Nak menyamar tak? Klik aiskrim kat atas atau KLIK SINI

Cik Cempaka ajak main menyamar-menyamar la...hihi.. A.N.A nak menyamar jadi POKOK la, sebab A.N.A suka panjat pokok. Boleh?? hahaha... padahal tiada idea nak menyamar jadi benda lain, kalau ada pun tak pandai nak melukis sangat. Jom menyamar & hantar sebelum 23 September 2011.


"Tanya sama pokok, apa sebab goyannnggggg.....lalala.."


Errr...comot ek, tak pandai la buat doodle comel-comel. Buat pun guna Powerpoint je, asal boleh jelah, janji ada rupa... 

14 comments:

  1. buat doodle utk cikgu...bleh??heheh permintaan kurang malu (",)

    ReplyDelete
  2. tanya sama pkok..apa sebab goyang..best lagu tu...

    ReplyDelete
  3. COOOOmellllllnyerrrrrr...

    suker lah smaran A.N.A

    Thanks join

    ReplyDelete
  4. CikGu Ma : insyaALLAH saya cuba buatkan..kalau jadi saya jemput datang ambil ye..hihi..

    ArulchelseA : sebab dengar lagu tu la saya menyamar jadi pokok..haha

    Cik Cempaka : terima kasih sebab suka...huhu.. ada harapan menang tak?

    merahitujambu : TQ..hihi..awak lagi comel, siap duduk dalam teko..hihi..

    Aida Farzana : doodle awak pun cute jugak..hihi

    ReplyDelete
  5. comel la ni! kb lg lgsung tak reti..

    ReplyDelete
  6. comelnye pokok tuh:)hehe~~siyes kreatif..

    ReplyDelete
  7. MV : aien memang comel...hahaha.. perasan..

    KB : comel ek..thankz ya..

    idea semulajadi : pom pom tree..haha...

    yayath : hihi..thankz ye...segan saya..

    Puan Kutu : teknik penyamaran semulajadi ni..haha

    ReplyDelete