Tidur | Wordless Wednesday #3


P/S : Cuti di hari RABU. Memang Wordless Wednesday sangat la...Zzzzz ^_^"

21 comments:

  1. btul tu..masa keja ingt nk tido..masa nak tido pk kan keja..kih kih kih

    ReplyDelete
  2. wakakakaka... saya suka ngan wordless ni... penuh dengan pengertian.. hihihi

    ReplyDelete
  3. hehehe..btul jgak kn...:) bla wat keja tringat tdur je..bla tdur, otak igt keje..hehe

    ReplyDelete
  4. ayie : haha..ye tidur ikot waktu.

    Kancil 8349 : hahaha...dia macam tu juga ek?

    ArulchelseA : betul 3x.. ^_^"

    Gen2Merah : hahaha..penuh dengan pengertian sebab sama dengan diri sendiri kan..hihi..

    MissViVio : betul kan..sama dengan kita..hehe..

    ReplyDelete
  5. comel la ww ni. hehehe tersirat sungguh smpai bwk ke mimpi. kih3

    ReplyDelete
  6. mengantok benor dah ni..aha

    ReplyDelete
  7. cx's : hahaha..kerja dalam mimpi..

    H.J : yup...mengantok...hihi

    ReplyDelete
  8. masa keja tido,masa kt umah blog.haha itu saya..sy tak igt keja pun klu kt umah..:)

    ReplyDelete
  9. haha..boleh plak camtu ek..tidor lah best kat rumah..:)

    ReplyDelete
  10. waaa...aien, no word u sleep ea..hik3...

    ReplyDelete
  11. Puan Kutu : time kerja ingat rumah, time dekat rumah tak ingat kerja pun..haha

    ReplyDelete
  12. Anak Wak Mail : yup..tidur la best..hehe

    CikGu Ma : Wordless aaa..hehe

    ReplyDelete
  13. heehe.. tido pun sampai termimpi2kan keje kan..

    ReplyDelete
  14. Kotak Bulat : kalau penat sangat mimpi indah..hehe..

    ReplyDelete
  15. jgn tdur lama2, makruh hehehe

    ReplyDelete
  16. hehe..time keje ingat tido..dah tido ingat keje..

    ReplyDelete
  17. iMBobo : tidur cukup2 8jam ^_^"

    wanie : hehe..macam wanie je, bz keje dekat bengkel dodol.. ^_^"

    ReplyDelete
  18. wuahaha..kesian eh macam tuh..naseb la tgh cuti skrg :D

    ReplyDelete
  19. syrupmasin : dah kerja sok rasakan..hihi

    ReplyDelete