Spontaneous Thursday #1

" Pokok-pokok dibunuh untuk menghasilkan surat khabar yang penuh dengan cerita pembunuhan"

P/S : Bunuh nyamuk aedes nak cegah demam denggi ^_^"

14 comments:

  1. terbaekk!! tanam la pokok blk ye :)

    ReplyDelete
  2. ironi...pokok-pokok ditebang dan dijadikan kertas kemudian diatasnya dilukiskan gambar pokok..<<apa yang aku tengah merepek ni..hahaa..

    ReplyDelete
  3. nice,,tu la..hukum karma ke namanya??haha..

    ReplyDelete
  4. ArulchelseA : ya..pusing2 kes bunuh je..kann..hehe

    Ku Azhar : Sedang giat penanaman semula pokok, penebangan pun giat juga...huhu

    Kapten kakak : Ya saya tahu penebangan pokok...suka letak "Pokok-pokok dibunuh" sebagai kiasan...

    Danial razak : ya betul tu..tak merepek pun...lukis pokok atas kertas yang diproses dari pokok..kannn..

    Anak Wak Mail : Kitaran hidup aku sebatang pokok mungkin.. ^_^"

    ReplyDelete
  5. hahaha..bace ayat2 ni teringat kat cikgu..cikgu wanie selalu kot ckp jgn bazir kertas kesian kat pokok kena tebang..

    ReplyDelete
  6. aku kena tutup kilang camni huhuhu...

    ReplyDelete
  7. Tebang pokok kena tanam balik kalau tak lama-lama kita tak cukup oksigen....

    ReplyDelete
  8. MV : hahaha... :D

    Sergeant Keroro : ya macam2...

    Wanie : tu la...kesian pokok kena tebang.. cikgu mesti ingatkan murid...^_^"

    EmpayarUtama : wahh...tokey kilang..

    Kakzakie : penanaman semula untuk menjamin bekalan oksigen mencukupi..hihi...

    ReplyDelete
  9. jom kite tanam pokok balak kt rumah kte :D

    ReplyDelete