Setahun punya penyakit ^_^"

Salam Ramadhan.

Semoga semuanya sihat walafiat sepanjang menjalani ibadah puasa. Bila sihat nak buat apa pun insyaALLAH dipermudahkan. Syukur alhamdulillah, setakat ini, A.N.A masih sihat walafiat tanpa menghidapi sebarang penyakit kronik, syukur kepada ALLAH.S.W.T

Entri A.N.A kali ini berkenaan dengan setahun punya penyakit yang biasa kita hidapi. Walau dalam keadaan sihat ni pun masih ada beberapa jenis penyakit yang selalu menyerang A.N.A. Korang pun mesti ada ek...hihi.. ^_^". Kalau takde tu, baguslah, itu tandanya korang ni cergas, kuat dan sihat...hehehe... Walaupun tak setiap hari, tapi dalam setahun itu pasti ada.


PENYAKIT PERTAMA 
SAKIT PERUT

PENYAKIT KEDUA
SAKIT GIGI

PENYAKIT KETIGA
DEMAM


PENYAKIT KEEMPAT
SAKIT KEPALA

PENYAKIT KELIMA
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
SAKIT HATI
Hahahaha..sakit hati??? Dalam setahun pasti ada je orang yang nak sakitkan hati kita ek? Betul tak? Kenapa ya??? Kita tak buat orang tapi orang buat kita, tapi kalau kita buat orang kita ni 2 x 5 sama je dengan orang yang sakitkan hati kita ek.. Punya la A.N.A dok sembang dari awal pasal setahun punya penyakit....huhuhu... Sebenarnya nak cerita pasal hati yang disakiti je. Tapi kalau dari mula cerita takut mempengaruhi emosi orang-orang yang membaca.....hihihi...cukuplah setakat ini sebab selesa begini. SEKIAN.

P/S : Segaris senyuman di wajah mampu menyembunyikan segaris luka dihati. 

11 comments:

  1. banyak betol ye penyakit orang sekarang
    :)

    ReplyDelete
  2. antara suma penyakit tu, sakit hatilah yg paling parah skali.. HUHU


    MySuaraBlog: Hidupkan Kad Raya

    ReplyDelete
  3. salam ziarah aien,,
    gelak kak baca entry kamu..hehehhehe
    sakit hati ya..hehehe

    ReplyDelete
  4. sakit perut memang tiap2 pagi..hehehe..

    ubat sakit hati=sabar+istghfar..

    ReplyDelete
  5. AzatLazat : Ye..macam2 penyakit ada..

    ZWAN SABRI : Ye..hati yang disakiti memang parah..huhu..

    Citarasa Rinduan : Salam kak ^_^"
    hahaha..ya sakit hati... tapi tak nak layan, saja buat entri macam ni..hiburkan hati..

    Fatin : Perut aktif diwaktu pagi..huhu..sakit hati ye kena banyak bersabar... ^_^"

    ReplyDelete
  6. sakit adalah salah 1 perkara menyebabkab dosa kita di ampunkan kan

    hehe

    tpi jgn lah berdoa mintak sakit pulak

    haha

    ReplyDelete
  7. banyaknya penyakit..pegi jumpa doc!

    kadang2 org yang menyakiti tu tak tahu yang dia dah sakitkan hati kita.hehe..

    ReplyDelete
  8. Mr.Syazwan : Betul tu wan..dapat mengurangkan bebanan dosa dengan kehendakNYA...

    Anak Wak Mail : huhu..tahu takpe...nanti bagitahu orang tu pulak yang sakit hati balik.. ^_^"

    ReplyDelete
  9. hahahaha...skit ati mang xdpt nk dielakkan. :) cma dri kita ja yg mampu ubatkan ati. :)

    ReplyDelete