My BFF is NORA ELENA ^_^"

Salam Ramadhan.

Tiada idea nak menaip sangat. Nasib ada BFF yang gila kentang ni. A.N.A nak sumbatkan entri ni dengan gambar-gambar kami berdua. Tetapi AWAS selepas ini gambar yang korang semua akan saksikan hanya sekadar untuk suka-suka je. Tiada sebarang unsur-unsur bulatkan mata secara paksa & tiada sebarang bentuk muncung-muncung bibir secara rela. Jangan bimbang. Ramai yang cakap BFF A.N.A ni muka dia macam NORA ELENA. Betul ke tidak. Tengok & nilai sendiri. ^_^"
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
-
Sentiasa ada bila diperlukan...itulah erti sahabat sejati.


Teman ketawa & menangis yang setia.
Fuyoooo.... Belakang A.N.A ada NORA ELENA la....sila jangan jeles ok..hihi... Itu BFF A.N.A ye, nama dia NUR FATEHA. Kitorang dah bersahabat dari zaman budak hingusan lagi. Sebelum fenomena NORA ELENA meletus & membuatkan SETH TAN menjadi jejaka idaman para gadis. ^_^"


Baik-baik macam hamster yang comel....boleh? hahaha


Nak ikut kami tak???

Ini NORA ELENA sebenar. ^_^"

P/S : Sama-sama memberi & menerima dalam bersahabat. ^_^"

16 comments:

  1. erkk..ingatkan nora elena..macam nora elena..hahaa..=P

    ReplyDelete
  2. Danial Razak : ye..muka BFF saya ni iras2 nora elena...huhu..

    Ohoiii..teha..untunglah weh, da masuk orang keberapa cakap muka kau macam nora elena..hihi..

    ReplyDelete
  3. betolla komen kt atas tu..

    mmg mcm nora elena..

    ReplyDelete
  4. Fatin : Ye...awak orang seterusnya..hihi..

    ReplyDelete
  5. hahahaha.....tabikkkk springgg!!!

    ReplyDelete
  6. wahh sejibik la..tp dua2 ttp cantik..

    ReplyDelete
  7. sush nk dpt sahabat sejati..dah ada tu jg la baik2..

    ReplyDelete
  8. ArulchelseA : orang seterusnya..hihi..

    akan dijaga ikatan BFF ini sebaik mungkin... ^_^"

    ReplyDelete
  9. adalah sikit2 nk dekat sama..tp tak 100%..tapi kalau tengok gambar yang first macam sama..:)

    ReplyDelete
  10. huaa..skit lagi nk menangis..
    igtkn nora elena btul..haha
    same la ain..
    kirim salam ye kat kwn ain tu..
    tnye kat dia seth tan shat x?hehe..

    ReplyDelete
  11. wah2. sakan bergambar kann..

    http://hafizilmi.blogspot.com/2011/08/keikhlasan-itu-tak-perlu-dihebahkan.html

    ReplyDelete
  12. hehe..ade la sikit iras2..klu touch up mungkin lagi same..:)

    ReplyDelete
  13. asanya gigi dia kot yg wat dia iras nora elena ckit. :) hehe

    ReplyDelete
  14. Mja : huhu..nasib tak menangis, tidak rugi je, dia bukan nora elena...seth tan dia sihat je..hehe..

    Mr_right : ye..sakan bergambar..haha

    wanie : iras2 je cukup...^_^"

    syrupmasin : hai back on behalf of my bff. :p

    MV : gigi rabbit dorang memang sama..hehe

    ReplyDelete
  15. btl la..tambah2 tang senyuman tu..hihi

    kim salam kat bff ye.. :)

    ReplyDelete